Den här gången...

Kändes det inte som jag blivit överkörd av en traktor. Välbehövligt var det och lite öm blev jag men kunde i alla fall sova och tummen upp för det tack. :) Så nu kan jag jobba och röra på mig som vanligt. Riktigt skönt kan jag lova. 

Här hemma händer det inte så mycket. Har jobbat lite gran, varit i stallet och sen kommer allt det vanliga därtill. Städa framför allt! Har blivit lite dålig på det nu sista tiden men får bättra mig. 

Cykla har jag också varit duktig och börjat med. Både för att det är lugnande och skönt men också bra för knän och rygg min. Dock tråkigt att idag vakna till regn och rusk då man inser att soliga september troligtvis är över. Så nu blir det på med ordentliga kläder framöver. 

Nej nu har jag inte tid att ligga i sängen längre. Frukost och fixa mig måste hinnas med innan jag far till jobbet. Känns som det kommer bli en lugn dag idag. Regn brukar ju inte locka speciellt många. Vi får se

Nos vemos Tea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0