25 september...

Idag händer det grejer! Bästa Amanda kommer till stan. Låter lite roligt kanske, det är ju inte så lång mellan våra grannstäder. Men alltid lika roligt att ses.

 Först blir det  promenad (om vädret tillåter, ser ut så nu k alla fall) efter det blir det lunch på stan, lite shopping (kanske/fönster) och sen får vi se vad dagen mer bjuder på! Love love!

Hittills i veckan har jag inte gjort så mycket. I måndags var det först jobb och sen kom Amanda till stan så då blev det lite kvälls shopping. Igår var det garderob städ, kom dock inte så långt och får nog fortsätta på fredag. Och idag händer det grejer (se ovan). Imorgon blir det mer jobb och efter det har jag stallet dö min kära syster ska iväg över dagen. På fredag blir det pyssel hemma och kanske kvällspromenad med Amanda. På lördag blir det jobb och kvällen bjuder på bio och middag med Amanda och söndag mer jobb. Fullspäckad vecka. 

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre :) dags att börja fixa sig för snart får jag besök av bäst! :) 

Nos vemos Tea  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0