That's how it is...


Otroligt härlig morgon. Solen skiner och temperaturmätaren i sovrummet visar 3,4 burrr... Hängbjörken som står utanför fönstret är fortfarande grön och somrig utan några tecken på höstrusk. Men tittar man upp på den klarblå himlen ser man ett och annat moln blåsa förbi med värdens fart. Så blir att klä sig ordentligt inför dagens utomhusaktiviteter 

Igår var det ett par (de första faktiskt) som var här och tittade på lägenheten. Och vad det såg ut som och på vad de sa så kändes det som att de gillade den. De tyckte att vi hade det fint i alla fall och det är ju alltid kul att höra. 

Själv har jag kommit till det stadiet att det är så svårt att börja packa. Har ju börjat lite smått men nu har jag kommit så långt att jag inte vet vad jag ska börja med härnäst. Och det gör det ju inte lättare med att jag inte kommer vara helt "arbetslös" i veckorna längre. När ska vi då hinna med att packa? Och så börjar ju julborden *2 som jag ska försöka kombinera med jobbstudier, flytt mm. Kanske har tagit på mig lite för mycket igen, eller? 

Och inte nog med det så ska Amanda och jag ta tag i träningen ännu ett snäpp och lägga till träning på gymet också. När ska jag hinna med allt?

När dagarna gick så segt förut och man inte hade så mycket på "att göra listan"  önskade jag att dygnet var kortare och nu när listan är näst intill för lång önskar jag nästan att ett dygn skulle vara längre än 24 timmar...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0