Resa tillbaka i tiden...

Har just haft ett mycket roligt avslut på en mycket trevlig kväll med min bästa Amanda. Först var vi på bio och såg Familjetrippen. Mycket rolig film som varmt rekommenderas av filmnörden Tea. Det blir nog att köpa den sen när den kommer ut på film i butik. Sen åkte vi hem till mig och såg ännu en mycket bra film"Whats your number?" och pratade. Självklart blev det lite gurka och dipp till filmen.

Men vi avslutade kvällen med att sitta och tittat igenom bilder från vår resa till Kreta. Gu vad vi har skrattat! Man kan knappt förstå att det där var vi för bara 2,5 år sedan. Jag längtar tillbaka så otrolig mycket när jag ser de bilderna. Det var så fruktansvärt kul.

Och jag insåg hur mycket jag saknar min kropp. När jag se de bilderna kan jag med säkerhet i rösten säga att jag är snygg. Jag vet ju att Micke älskar mig som jag är men jag skulle göra så mycket för att se ut så igen.

Så med det sagt så kom vi (jag och Amanda) överens om att vi ska gå in för träningen till hundra och när vi är lika snygga som då tar vi och reser tillbaka till Grekland. Ska skicka efter bilderna från Kreta resan och sätta in dem i ett album (skulle gjorts för länge sedan) och sen ska jag sätta upp en motivationsbild så jag de jobbiga dagarna har något som piggar upp och peppar peppar! Nu ska jag fan ta tag i mig.

Måste bli bättre på att ta hand om mig själv. Kan inte hålla på såhär som jag gjorde i dag och äta lunch vid 18.45 det funkar inte så. Skärpning nu Tea. Men hoppas att även mina studier gör att en nystart på en regelbunden vardag hjälper till lite extra på traven så att säga. Dolly Parton - working 9 to 5 fick precis en ny betydelse...

Nos vemos Tea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0