Life unexpected...

Mitt i detta flyttkaos har vi ändå lyckats ha en någorlunda normal vardag. Dagarna går ändå så att säga. Jag får mina dagar att gå ganska så snabbt ändå.

Amanda och jag har börjat träna ihop, allt går så mycket bättre och är så mycket roligare. Än så länge är det bara dagliga men snabba promenader som vi ger oss ut på. Men det är inte så bara inte, redan kan vi se visst resultat. Mycket kul har vi och än så länge har vi inte tröttnat på varandra fast vi hänger ihop typ 24/7. Jag känner henne nästan som att hon skulle vara min andra syster.! Vi är vid samma punkt i livet och förstår varandra så bra. Kan bara säga att jag är lyckligt lottad som har en så underbar bästa vän! Love u! 

Sen sist jag var här på blogg.se har det hänt mycket. Jag väntar med spänning på att få svar från utbildningen om jag kommt med eller inte. Hoppas, hoppas, hoppas! Vi har också valt tapeter till nya lägenheten och börjat små packa. Hunnit med att sälja gamla möbler och även köpt lite nytt men nygammalt. Och inte nog med det så har jag varit på en tripp ner till Hallands mecka, Gekås, Ullared. Eller har jag fel, ligger det inte i Hallands län?

Hur som helst så blev det en del fynd där och även lite julklappar. Köpte även några saker till nya lyan så som lampa och lite bra att ha. Möbeltassar är en av dem :) blev även några serie boxar till mig, den älskling ville ha fanns tyvärr inte. Får se om det finns någon tid över för att titta sen om det inte blir för mycket intensivt plugg Och träning. 

Det jag ser på just nu och som jag totalt fastnat för är life unexpected. Så jäkla bra att jag knappt kan slita mig. Perfekt serie för mig som älskar det lite röriga livet. Älskar den serien!

Nu måste jag sova. Det är ju trots allt en dag imorgon och den vill jag inte missa!

Nos vemos Tea







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0