Vi vill ha vår

 
Usch för att vakna och se det här tråkiga-gråa-trista vädret. Jag vet att det fortfarande är mars och att det kan förekomma snö men snälla!!! Vi vet alla att vi vill ha vår! Så motivationen att gå en långpromenad försvann fort. Ville plugga in bästa musiken och bara gå en lång promenad i det härliga vårvädret. Men inte det. Nej, Jack Frost var tillbaka igen. Önskan om att se grönt gräs, vårblommor och att inviga balkongen får vänta några veckor till tror jag.
 
Dagen har i övrigt spenderats i soffan. Har grävt ner mig i en kasse med papper och är ännu inte klar, men hittade det jag skulle i alla fall och det är ju super! Tog en paus för lite plugg och sen blev det även att ta igen några avsnitt av Bones. Hade glömt bort hur bra det är. Löve it!
 
Nos vemos Tea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0