Vad gör man med lite pengar över

Vad gör man när man har tid och lite pengar över? Först städar man i några timmar (2) och lyssnar på riktigt bra musik. Men sen då? vad ska jag göra nu? Jo, då fick jag ett ryck och tänkte "om jag skulle unna mig något?! Köpa mig något!" Jag har ju trots allt precis städat hela lägenheten så varför inte. Tog mig en runda och vad kommer jag hem med? Jo, inget speciellt roligt till mig precis. Kissen fick några lådor mat och lite lördagsgodis. Men jag då? Jo, såklart börjar jag tänka praktiskt och vad kommer jag då hem med? Jo, en ny toa borste för 29.90! Hur rolig är inte jag? Vad hände här?! När jag ska unna mig något när jag har lite pengar över så blir det en toa borste. Hur tänkte jag?!

Nos vemos Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0