Tjoho

Dagarna springer förbi nu när jag fått in rutin på mina "lediga" dagar. Jag börjar faktiskt gilla rutin. Börjar dagen med ett kapitel i boken och sen frukost. Efter det blir det lite pyssel med jobb och planering. Efter det går jag till gymet och tränar styrka i ca 1 timme. Efter det bär det av hem för lunch och klockan är då runt 12.00 Efter lunchen brukar deg bli lite hemma pyssel, städa, diska och de vers andra hushållssysslor.

Den här veckan har varit en bra gymvecka. Har ökat i styrka och känner resultat av träningsvärk i magen. Det tar även fast man inte tränat speciellt mycket mage. Vädret är ju strålande och det har resulterat till promenader varje dag. Har även hunnit med lite vårshopping i form av ny sallads skål, väska, second hand fynd och ett coolt påskpynt :) ibland lyckas jag mycket bra med mina shopping rundor :) stolt

Just nu sitter grabbarna och lirar FIFA så funderar starkt på att vandra in till sovrummet och läsa lite. Skulle ju vara skönt att villa upp sig lite inför sen fullbokade påskhelgen och veckan som kommer. Det börjar bli mycket nu, men oj så otroligt roligt!

Nos vemos Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0