Sommartid

Igår var det påskafton och det betydde firande nere hos mina föräldrar. Vi åkte dit vid 14. Där blev det tre rätters med påskplock som förrätt, lam till varmrätt och vit chokladmousse till dessert. Allt var mycket gott och efter varmrätten tog vi spelpaus. Vi spelade med andra ord. Jag tror alla tyckte det var roligt men jag och M som spelat det förut hade nog en stor fördel. Mycket trevligt hade vi det i alla fall. Sen blev det kaffe och dessert. Även några chokladbitar slank ner.

Sen fixade syrran och jag lite pappersarbete och hjälpte mammi med id kort. Blev även lite gos med min myskille Måns. De stora boysen tittade på fotboll, överlägsnande 9-2.

Åkte vidare hem till syrran och såg klart matchen och sen blev det film. The Expendables 2 blev det. Och klockan gick så vid 22 tiden åkte vi hem.

Idag har det blivit frukost, fler avsnitt av the Big Bang theory och inte så mycket mer. Eftermiddag och kvällen bjuder på påskfirande med M's familj. Hoppas hoppas hoppas på ej påskig mat :)

Nos vemos Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0