Låååångfredagen...

Idag är ingen vanlig dag för idag är det bästa Fridas födelsedag hurra hurra hurra! :) Så idag väntas det bli lite festligheter :) men först blir det vanlig fredag.

Kunde inte somna om när jag väl vaknat och set att solen strålar. Ligger nu här i sängen och skriver. Blir att snart gå upp och äta frukost, se några avsnitt av big Bang theory innan dagen startas på allvar. Blir en sväng ner till gymet, fjärde dagen denna vecka :) känner mig riktigt duktig men samtidigt har jag svårt att hålla mig borta nu när jag kommit igång ordentligt. Den här gången ska jag inte facka upp det :)

Sen är väl klockan runt 12 kanske och då ska man nog hem och äta något litet. Efter det blir det att fixa sig inför kvällens bravader. Först blir det mat på Athena och efteråt blir det drinkar hos födelsedagsbarnet :) sen går vi se när och hur kvällen slutar :) min långfredag kommer i alla fall spenderas med de bästa! :) glad påsk på er!

Nos vemos Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0