MovieTalk...

Att jag och älskling delar intresset film är ju ingen nyhet för de flesta men oj vilka bra filmer som finns! Vet inte ens i vilken ordning jag ska börja! Och så bra med sommarrea! Vi kommer ha en mycket bra filmsommar älsklingen och jag. Filmbiblioteket blir bara större och större! Och jag älskat!

Jobb(en) går super och varje dagen det något nytt som kommer fram. Idag fick jag exempel veta att det jag gått igenom varje dag jag jobbat kväll nu ska göras en gång i veckan. Ja kan ju bara säga att veckan som varit har det varit extra fräscht just där!

Jag har också med hjälp av schema och planering lyckats bestämma (än så länge) EN då jag och bästa Amanda ska träffas och "leka" och då får vi se om jag får leverera till henne först någon spännande nyhet! Hoppas hoppas hoppas

Och nu är det bara Tio! 10! Tio! dagar kvar! Sen får vi se hur framtiden kommer förändras och se ut framöver. Längtar längtar längtar!

Nos vemos Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0