Vin, spel, mat = Tjejkväll

 
Idag är det fredag och det betyder tjejkväll. Ska iväg vid 19 tiden, dricka vin, spela spel, äta gott och bara ha det så roligt. Det var så länge sen jag var på tjejkväll. Ska bli så kul. Och som jag hade tänkt tidigare i veckan var att jag skulle gå dit men nu när det snöat så mycket och man inte ser hur halt det är under all nysnö så vågar jag inte riktigt utsätta min fot för fler spänningar än jag redan haft den här veckan. Känner att det är bättre att vara på den säkra sidan + att det är ju inte så kul om man drutlar omkull och flaskorna går sönder. Men min älskling är så gullig så han har sagt att han ska skjusa mig och sen även hämta mig när det är dags att ta sig hem in på små timmarna. Som sagt, jag ser fram emot ikväll!
 
Övrigt idag så står det lite mer tvätt på schemat, disk och även bokläsning. Ska gräva lite i garderobben och se vad jag har för snyggt att ta på mig. Något finns det ju alltid. Skulle också behöva ta ner julgardinnerna, det sista som är kvar av julen men tror inte att jag vill stå och balansera på stegen när jag är själv hemma. Det får helt enkelt väntas med till imorgon då vi är två hemma.
 
Nu ska jag läsa lite innan jag måste börja ta tag i dagen och börja förberedelserna för ikväll. Vinet står redan på kylning så det är bara jag som ska fixas innan det blir kväll. Än har jag gott om tid
 
Nos vemos Tea
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0