Så klart...

Igår när vi va på maxi och stor handlade hade de extra pris på semlor. 10:- styck men säljes i 2 pack. Mums tänkte jag, en semla skulle vara gott efter kvällsmaten. Går och tar en låda med två semlor. Tänker då efter en extra gång. Bäst att kolla så de inte innehåller någon modifierad stärkelse. Det var kört redan vid tanken. Va mycket skit de ska trycka i dem bara för att de ska klara av att se fräscha ut i några dagar. Troligtvis är det grädden som är boven för mig men det känns ändå så onödigt att innehållsförteckningen täcker nästan hela lådan. Varför ska ni ha så mycket skit i? Och så påstår ni att ni vakat själva! Aa, så in i helvete heller. Om man skulle skriva ut innehållsförteckningen på ett A4 skulle halva sidan gå åt. Usch säger jag bara. Jag skulle ju kunna baka själv men känns som ett så stort slöseri då jag bara ska göra en. Det är ju just av den här anledningen man köper. Men NEJ! Aldrig mer semla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0