Onsdag

Snön har kommit tillbaka och allt är täckt av fluff mjuk snö. Jag tycker att det är mycket mysigt och fint men som med allt annat så är det inte bara jag som har åsikter. Och alla är definitivt inte positiva till den nya snön. Flera önskar nog att det skulle vara slut på snöandet vid det här laget. Jag tycker i alla fall att det är hur mysigt som helst.

Idag blir det vecko in handling och lunch med mammi. Annars är det inte mycket som händer.

Men igår vad jag ute i snön på äventyr. Först tog det typ 20 min att sopa och få fram bilen. Sen var inte väglaget det bästa men tar man det bara lugnt så går set bra. Åkte till herstaberg och Alvarbåtar. Behövde nämligen en liten bit tik till min lampa som pappa hjälper mig att renovera. Så jag åkte dit och de var så snälla att sponsra mig med en bit tik. Jag skulle inte glömma bort dem var villkoret till att jag fick biten och behövde jag mer så var deg bara att komma tillbaka. Det blir dagens ros!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0