Lördagsgodis

Gick upp vid 10 då älsklingen åkte iväg för att spela bandy match. Gjorde lite fruktsallad till frukost och spelade sen lite Sims. Det var kul efter som det var ett tag sen jag gjorde spelade.

Vid 14 åkte vi till M's föräldrar på fika. Jag hade också behov av att låna och kopiera lite papper som jag ska skicka iväg. Tack så mycket.

När vi sen kom hem gjorde vi mat, M diskade och jag passade också på att ta kort på det som vi ska sälja. Det blev en hel del och när maten var klar satte vi oss och såg några avsnitt av vänner.

Jag fixade mig och älsklingen var en pärla och skjutsade mig till Amanda. Vi gick en mycket kylig promis, drack vin, pratade och hade mycket kul. Man upptäcker verkligen hur mycket man missat när man inte setts på ett tag. Kul i alla fall att vi börjat ses igen nu när vi kan matcha in och träffas mycket oftare. Mycket kul hade vi :) men vi får lova att det inte tar lika långt tid till vi gör om det igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0