Intar soffläge...


Hej hopp. Började dagen med att snozza en timme. Ligger lite på latsidan idag. Foten värker lite och jag har inte sovit så jättebra pga den. Så sovmorgon var en självklarhet.

Just nu ligger jag som sagt i soffläge och ser på film. Ser på Neverland som faktiskt är ganska bra men jag tycker personligen den är lite överdrivet lång. Nästan 3 timmar men som tur är det spänning hela tiden så man blir inte uttråkad i alla fall.

Lite nytta har jag också gjort idag. Satte på en tvättmaskin för en stund sen och diskat har jag gjort. Så lite creed ska jag allt ha. Foten känns lite bättre men skippar nog träningen imorgon också för att vara på den säkra sidan. Nu ska jag återgå till mitt.

 

 

Nos vemos Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0