Dagen som heter fredag

Då var det fredag. Dagen startade med skinande sol och -14. Kändes ganska bra att kunna krypa ner under täcket igen efter att ha sett temperaturen utomhus. Måste tilläggas att solens strålar mot det vackra snötäcket glittrade mycket vackert. Ett tag kände jag nästan för att klä på mig ordentligt, gå ut och göra en snöängel.

Kvällen bjöd på bowling och middag med fina Frida och Jacob. Vi var och bowlade på Hugo. Fick min bästa serie någonsin på 112, många spärr och ett antal stricke. Jacob van överlägset med sina 128 poäng, men stolt brons medaljör är jag :)

Efter en timmes lek satte vi oss ner för lite prat och sen gick vi vidare till Enoteket där vi bokat bord. Måste säga att det som var bäst med allt var sällskapet. Har aldrig varit mer besviken. Har nog aldrig ätit så billigt. Betalade för en cider men åt två rätter. Allt blev bara så fel och rörigt. Nej tack! Nästa gång går vi till något vi vet är bra! Men en så otroligt trevlig kväll med härliga vänner har jag inte haft på länge. En mycket lyckad fredag! Måste vi göra om snart igen

Nos vemos Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0