Dagarna kommer och går som vanligt...


Igår var det ju dags igen! Som jag längtat och så bra det är. I love it! Jag pratar ju såklart om programmet svenska Hollywood fruar, men det här programmet handlar om hur se blev Hollywood fruar. Mycket intressant. Jag satt bänkad kan jag lova!

Men inte bara det hände igår. Igår fick jag också besök av fina Frida. Vi bakade chokladbollar, pratade och pratade om allt och inget. Så som vi tjejer kan göra och alltid gör. Det var hur mysigt som helst. Bestämde också att innan hon börjar skolan igen ska vi ta en match i bowling igen men den här gången ska vi äta på en riktig restaurang.

Träningen går bra och det känns så skönt att kunna köra tills orken tar slut. Olyckligtvis så stärkte jag hällsenan i måndags när jag gick ner till källaren. Det positiva var att värken var borta igår och jag kunde träna idag men när syrran och jag var ute och gick på efter middagen så kom den tillbaka. Så imorgon blir det en hemma dag igen men jag ska inte klaga. Har nämligen börjat läsa Angelina Jolie's biograf och den blir bara bättre och bättre för varje sida som läses. Den rekommenderar jag att läsas.

Nu ska jag ta och läsa lite innan det är dags att krypa till kojs. Självklart hoppas jag att pojken min kommer hem snart och att träningen gått bra.

 

 

Nos vemos Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0