Ändra om och göra något nytt


Just nu är det riktigt segt. På alla håll. Det är segt att gå hemma, det är tråkigt väder, det är segt läsa böcker, allt är lixom riktigt segt. Finns inget som får mig taggad och är riktigt roligt just nu.

Borde ta tag i pluggandet, det är ju inte långt kvar till april. Men just nu känner jag inte för det. Borde skärpa till mig så nästa vecka får det bli daglig vana. Har inte så stora förväntningar men jag ska göra set ändå. Ska satsa på att plugga på det jag har svårt för och hoppas på det bästa. Fast just nu känner jag mer för min back up plan som jag har. Både mamma och älskling tycker jag borde göra det på heltid. Har funderat på det de sagt och känner själv att det är roligt och lutar åt det hållet. Kommer säkert bli kul att att göra något nytt.

Nae, vilken blogg torka. Usch vilket tråkigt inlägg. Aja, det får duga för idag

Nos vemos Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0