sysselsättningsgraden är noll

 
Okej, det kanske inte var så många som hurrade över att snön la sig som ett täcke över landet igen. Men vi ska inte sura ihop för det. Det är ju trots allt moder natur som bestämmer när våren ska komma till oss på riktigt. Så jag tror vi får vänja oss vid tanken att det vita täcket ligger kvar ett tag till.
 
Dagarna flyter på förvånansvärt bra trots att sysselsättningsgraden är typ på noll. Jag har ju mina vardagsrutiner men ett jobb skulle ju inte sitta fel. Träningen som jag börjat med (stenhårt) går jättebra. Jag har mer energi och känner att kroppen mår mycket bra av det här. Även min ändring i min kost går mycket bra. Har inget sötsug varje dag längre men har bestämmt en dag i veckan då jag får äta lite gottigott. Så skönt att få in daglig träning i vardagsrutinen igen.
 
Fick min tid för operation nr 2 idag och efter den här hoppas jag det är klart på riktigt. Som tur är så stör den inte något som är inplanerat och det är skönt. Det ända är att jag får strunta i att träna på gymet i en veckan, men promenader är okej. Vi får väl se när det börjar dra ihop sig om nerverna börjar svaja för just nu är jag bara så glad för att det gick så snabbt.
 
Nos vemos Tea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0