Melo deltävling 1

10 minuter kvar och sen drar det igång för i år. Vet inte riktigt vad man ska förvänta sig men bänkad är bara förnamnet. Laddar upp med en stor strawberry daiquiri.

Igår var en bra dag. Först en promenad ner på stan för att göra lite ärenden pch efter det hem igen och greja lite. Sen kom älskling hem och illa kvickt for han iväg på bandy. Medans älskling var iväg fixade jag mig inför kvällen. När gubben kom hem försvann han snabbt in i duschen och sen när vi var klara åkte vi iväg på kvällens aktiviteter. Bowling med Philip och Julia och efter det 3 rätters middag. Bowlingen gick mycket bra för mig den här gången. Rekord med 115 eller sånt. Mycket trevligt var det i alla fall.

Nu har jag inte tid mer för nu börjar allvaret! :D

Nos vemos Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0