Maria Montazami

 
Maria. Jag vet inte hur jag ska börja. Tycker bara att du är för go och helt underbar. Du är så orginal eller hur man nu ska säga. Många av mina nära förstår inte varför jag varje tisdag vid 21.00 måste sitta och titta på dina ibland galna upptåg. Men jag älskar dig, du är bara så mysig. Du är så bra i svesnka hollywood fruar men ännu bättre i Maria och Mindy: BFF!
 
Vill också ge lite extra ljus på det Maria sa i sin artikel (intervju) i Gi&hälsa om kost pyramiden.
"Att strycka något ur pyramiden är onödigt, för den kom ju till av en orsak. Lär dig äta med sunt förnuft, ta mindre och tänk ekologiskt."
På det här viset behöver du inte ta bort något. Och det gäller bara att äta mindre men av allt för utesluter du något i kostcirkeln (pyramiden) så förlorar du chansen att inta viktiga vitaminer och miniraler. Jag tycker det var mycket bra sagt. Jag gör som dig Maria!
 
 
 
Nos vemos Tea
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0