Fettglömma

Ännu mera snö! Hur ska detta sluta?! Jag tycker det räcker nu. Inte nog med att ingen i denna stad kan parkera bra så fort det kommer lite snö och att det blir jobbig snömod att halka omkring på men nu räcker det faktiskt. Jag har inte långt till stan, gymmet eller närmsta affär men när det är sånt här underlag ute så är det inte lätt att ens gå utanför dörren utan att riskera att drutta på ändan.

Träningen går mycket bra. Ser redan resultat både på kroppen och konditionen. Känner mig piggare och gladare. Har fått värdens bästa sport bh av mammi min och jag säger bara guld värd! Har också investerar i ett par grymt bra löpar skor så nu flytter det på riktigt bra på löpbandet. Glädjen beror inte bara på det utan också stödet från familj och sambo men känner att den riktiga glädjen är på väg tillbaka. Har varit lite jobbigt då jag fått insikt i att vänskap inte varar för evigt och när sådan här vänskap spricker gör det ont.

Var idag hemma hos mammi och pappi en sväng för att fixa lite grejer. Fick en hel del gjort och fick prata av sig lite vilket var skönt. Imorgon blir det även lunch efter gymet med syster och mammi och då blir det nog en hel del prat också. Lämnade även av lite grejer oss bästa Amanda och fick se hur de gjort om i deras lägenhet igen. Tycker att den här gången har de lyckats. Tycker det blev riktigt bra gemfört med hur det va sist. Längtar tills hon blir frisk så vi kan dricka vin igen. Vin passar nog inte så bra till penicillin. Krya på dig stumpan!

Nu ska jag hämta boken och läsa lite medans älsklingen ser fotboll. Lovade att se fotboll men känner mer för att läsa. Maria och Mindy får ses imorgon.

Nos vemos Tea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0