Fredag!

Åå, idag är ingen vanlig dag för idag är det fredag och inte vilken fredag som helst utan förhoppningsvis den bästa dagen på veckan! Aaa, hoppas hoppas hoppas!

Något som jag glömt skriva om är föra helgen och högskoleprovet. Gjorde det i lördags tillsammans med omkring 62000 andra svenskar. Kändes riktigt bra och jag ska vara riktigt nöjd med min insats för mitt första prov. Vet vad jag ungefär kommer hamna och hoppas på att det räcker. Jag är nöjd med min insats och är stolt över mig själv att jag han svara på alla uppgifter. 45 uppgifter på 55 min är inte det käraste ska ni veta.

Söndagen bjöd på häst mys med syster. Vi red ut och för att vara första gången på ca 4 år så gick det super bra. Kändes som att uppehållet bara varat 4 dagar och inte 4 år. Dock sinkade min förstora säkerhetsväst mig så nu på söndag så rider jag utan. Kändes också lite extra häftigt att få rida en sådan otroligt fin dyrgrip med hoppmeriter på 1.40 kan ju bara säga att jag känner mig stolt, att lilla jag rider på en så ståtlig fyrbent. Ska bli så kul att få göra det igen. Längtar nästan (lite väl mycket) att det ska vara söndag idag.

Imorgon ska vi på dop och efter det blir det spelkväll med härliga vänner. Mat från spicy hot, Mario gocart och mycket mer. Känner redan här att helgen kommer bli urkul!

Nos vemos Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0