Redo att göra stan...

 
Nu har jag fixat mig färdigt för att snart bege mig ner på stan för att träffa Julia. Först ska vi ta en fika/lunch och sen ska gå på stan. Jag ska försöka att hålla i pengarna men det kan ju hända att det slinker med något snyggt höstplagg hem :) Vi ska ju också förstås prata lite om allt och inget. 
 
 
Efter det blir det nog promenad och sen har jag såklart disken att ta hand om, alltid lika kul det :) Jag fick min övningsbok här om dagen så jag tänkte väl sätta mig med den och läsa och utforska så jag får allt rätt från början. Jag måste ju få så bra resultat som möjligt och då gäller det att vara ute och öva i tid :) Peppar, peppar, peppar :)
 
Nos vemos Tea
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0