Lugn kväll efter en händelserik helg

Den här helgen har det hänt mycket. Först tar vi fredag, då var våra vänner Philip och Julia här. Vi lagade mat ihop och såg sen Red riding Hood. Mycket bra film. Julia och jag bestämde också att vi ska ses på onsdag, ta en fika/lunch och bara mysa på stan. Vem vet, man kanske kommer hem med några shopping fynd :)

 


 
Sen igår så var våra föräldrar här på kvälls fika. Det var mycket trevligt. Blev både att baka scones och cookies. Även på dagen var älsklingen och spelade den årliga golftävlingen med jobbet. Och för tredje året i rad så van han. Grattis pussar älskling! Jag ägnade mig då åt att ta en lång promis i regnet. Efter den friska men något kalla kall duschen var det skönt med en varm dusch, torra kläder och en kopp varmt te.

Idag har jag varit hemma i byn hos mina föräldrar. Hälsat på katten och myst lite. Var även uppe på morbrors lantställe och plockade lite frukt. Efter det var klockan mycket. När jag kom hem blev det köttgryta med ris, stor sallad och en film. Sen låg jag i älsklingens knä medans han spelade NHL. Och nu är tänderna borstade och kudden skriker efter mig. Puss och godnatt

Nos vemos Tea

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0