Ledig onsdag

Idag har jag varit på stan med Julia. Som vanligt så kommer man hem med lite fynd. Jag hittade en mycket snygg ljus dekoration, en bok, trä ord i vit (home), tre nya armband och ett par nya tränings byxor. Hittade också en mycket snygg höst/vinter jacka men köpte den ej, duktiga jag.

När jag kom hem tog jag en promis i regnet och var ute i 1.30 minuter. Efter set blev det att diska, läsa lite skvaller och sen äta lite kvälls.

Nu sitter jag här i soffan inlindad i en filt och dricker te och bara myser. Snart ska jag ta ett bad och sen är det bonde söker fru. Det måste man ju se efter som det är inspelat hos oss på jobbet. Efter det blir det nog inte mycket mer av den här kvällen. Så klart det dagliga samtalet med min älskade älskling. Länkar så tills du kommer hem.

Nos vemos Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0