Börjar komma tillbaka i rutin...

När man jobbar säsongs jobb så tappar man den normala rutin man byggt upp under höst och vinter. Jag kan till exempel börja planera lite mer nu, hur mina dagar ska se ut och vad jag ska göra och så vidare. Skönt att vara tillbaka i rutin!

Idag började jag med en lång promenad. Gjorde också en avstickare in på gymet och sen gick jag vidare. Det var mycket skönt och perfekt väder. Efter det åt jag frukost, tog en dusch och fixade mig.

Sen igår lovade jag älsklingen att åka och köpa FIFA 13 på media markt så man håller vad man lovar. Slank även in på maxi en sväng men hittade inget speciellt.

Nu sitter jag här hemma och slappar innan det är dags att åka till jobbet. Ska bli så skönt när älsklingen kommer hem ikväll, få gosa sig upp i hans famn och bara njuta. Du är saknad

Nos vemos Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0