Regn och rusk...

 
Sitter här och lyssnar på musik. Har gosat ner mig i soffan under en filt och börjat skriva cheklista inför Egypten resan. Fasen vad mycket måste grejer det finns. Jag har inte änns börjat skriva vad vi ska ha med oss i klädväg och listan är redan mer en ett A4 sida långt. Men i och för sig så är ju mycket av grejerna i kategorin necessär så som nagelsax, pincett, nagelfil, solskydd, plåster, tops, borste, mm. Mycket av det här är ju det lila så att säga. Men mycket blir det. Längtar så <3
 
Idag tog jag sovmorgon. Dock hade jag inte tänkt att sova så länge men kan man så kan man :) Känns konstigt att vakna vid 08.00 och inte behöva gå upp. Känns ändå lite konstigt och tiden går så sakta nu. Inte som förut då det gick så snabbt så man inte hade någon koll på månad, vecka eller dag. En omställning kan jag lova.
 
Åt frukost och trotsade regn rusket och tog på mig promis skorna och begav mig ut. Men idag fick det bli mössa också. Så kallt så jag nästan skulle behövt vantar med. Men det positiva när det är lite kyligare är att då går man snabbare :) På9 det blev det en dusch och sen en grekisk sallad till lunch.
 
Nu ska jag snart iväg på någon infogrej med skatteverket. De informerar lite om grejer som är bra att veta och ha kännedom om, om man vill starta eget någon gång. Vi får väl se om det är något att ha. Sen när jag kommer hem blir det nog en varm kopp te och lite plugg innan det är dags att bänka sig framför Svenska Hollywood fruar :) Härliga tisdag! Önskar bara du var här också <3
 
Nos vemos Tea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0