Redo att inta soffläge...

 
Nybadad och varm i kroppen satta jag mig här i soffan framför tv:n. Te vattnet står och kokar i köket, ljusen är tända och mina förberedelser inför Svenska hollywood fruar är så gott som klara :)
 
I dag har det inte hänt så mycket. Tog en förtjänt sovmorgon och sen frukost på det. Sen var det bara på med promis skorna och ut o gå. Gick min mellanrunda och han med att springa in på forex och kolla kursen för egyptiska pund. Den låg bra tor jag. Efter det gick jag hem. Lagade lite mat och sen var det bara att fixa sig för att gå och träffa mamma hos morbror. Där tog vi en fika och satt och pratade lite.
 
När mamma sen tog bussen hem bestämde jag mig för att ta död på lite dötid, så jag tog en promis till. Det gick riktigt bra och jag kände att jag traskade på ordentligt. Mellanrundan tog exakt en timme.
 
Jag har tre olika rundor jag brukar gå. Den korta rundan tar cirka 30 min och är på ca 3km, mellan rundan tar en timme och är cirka 5 km och till sist långa rundan som tar nästan 2 timmar, men den vet jag inte hur lång den är , har inte mätt den. Och nu sitter jag här nybadad och klar med en kopp te i handen. Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 21.00 :)
 
Nos vemos Tea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0