En dag på stan med ett extra ben...

Idag var en intressant dag, som började tidigt. Först gick älsklingen upp vid ca 04 för att åka till jobbet i Stockholm. Jag somnade om och sov tills klockan ringde. Gick upp och åt frukost. Sen kom Cicci och vi åkte till Ikea för att byta bordet som älskling och jag köpte i söndags. Det var nämligen trasigt när vi byggde ihop det, så Cicci och jag åkte och byte det idag.

När vi väl kom in på Ikea gjorde jag en retur och fick sedan gå in i varuhuset hämta ett nytt bord. Och för att vara säker på att jag kom hem med ett helt bord igen så öppnade jag förpackningen där och kollade på alla bitar. Det var dock så att jag fick öppna två paket och med alla de delarna sätta ihop ett helt bord. Med alla delar hela och fina lämnade vi Ikea.

Det jag inte visste så var att jag fått med dubletter av ett av benen, så när vi kom hem och började bygga märkte Cicci att benen inte riktigt passade. Ett av benen var i fel vinkel. Och vad fick vi göra då? Jo vi åkte tillbaka till Ikea och byte till rätt ben. Där åt vi också lunch och tittade lite på tornby handelscentrum.

Efter det då klockan var nära 16.00 så åkte vi hem, byggde ihop bordet ställde allt tillrätta och tog en promenad. Efter det blev det att jag stannade kvar hos syster på mat och film. Mycket trevligt!

Det var dagen i korta drag. Nu tänkte jag sova för imorgon är en ny dag. Puss och nattinatt

Nos vemos Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0