Älskade torsdagar..

Torsdag är den bästa dagen på veckan. Vet ni varför? Jo, för det är då älskling kommer hem. Och just idag så är det också kanelbullens dag men inte nog med det, det är också min mammas födelsedag. Så ett stort grattis till min underbara mamma.

Idag när jag gick upp var set jättetråkigt grått regnigt väder så man ville inget annat än att ligga kvar under täcket i värmen. Men inte det om man heter Tea.

Jag åt frukost, tände lite ljus och såg en film. Sen kom syster och lämnade lite bra film. Tack så mycket, superbra :)

Efter det följde jag henne hem och sen gick jag förbi läkaren för en tid. Så nu kan jag lugna ner mig för det är gjort. Efter det gick jag hem la mig i soffan och myste ner mig lite till.

När älsklingen kom hem blev det storhandling och sen åkte vi hem och gjorde mat. Det blev tacos, kors i taket. Vi såg filmen snow white and the huntsmen. Den var bra. Och nu sitter älskling och Emil framför FIFA 13. Vi vet ju hur det kommer att sluta :)

Nos vemos Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0