Måns the batcat


I går var det våffeldagen och det betyder att man ska äta våfflor någon stanns. Min familj träffades hos syster min. Det var gått men jag kan minnas att jag tyckte det var godare när jag var mindre. Inte min favorit nu i det vuxna livet precis. Pappa berättade i alla fall att Måns har börjat med nattjakt. Eller snarare vaknar av att han hör råttfällan smälla igen och sätter sig och stirrar på väggen. När han sedan inte hör något mer går han och lägger sig igen. HIhi, mattes sötnöt!

Älskling har börjat jobba i Stockholm igen. Det märks att han har varit hemma ett tag nu för jag hade lixom vant mig. Och nu när han åkt igen känns det så tomt. Man vänjer sig snabbt.

Själv svävar jag på måln denna vecka. Går mig själv lite på nerverna efter som jag är så spänd för att få reda på hur det går! Aaa, jag blir galen så spännande jag känner mig!

Nae, nu tror jag det blir film. Puss

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0