The Enchanted Christmas


Jahopp, då var julen utstädad. Skönt på ett sätt men samtidigt lite tråkigt då julen inte varit lika julig som tidigare år. Snöbristen syftar jag på. Många säger att det varit skönt och jag själv säger att jag saknat snön. Hoppas på mer snö nästa jul.

Veckan har varit skön. Börjat att träna på gym men min bästa Jenny. Vi har varit så duktiga och satt upp träningspass på 4 gånger i veckan med varandra som sällskap då, utöver det får man träna själv men vi satsar på det. Jag ska hålla mig till 4 ggr veckan nu i början så jag orkar med mina jobb också, sen får vi se om jag utökar det till ytligare dagar.

Jag har också blivit så duktig och äter frukost hemme stället för på jobbet och det har gjort att jag är mycket piggare och inte stressar så mycket som jag gjort förut. Nu när jag går upp på morgonen så hinner jag med allt jag ska utan att behöva stressa. Lite kul är det också att sätta på tv:n och inse att inte något pogram har börjat sendas än, då går man upp tidigt.

Jag har beställt lite böker av Cecar Millan som jag ska börja läsa. Längar så tills de kommer hem i brevlådan så jag kan gräva ner mig i bokvärden igen. Hoppas bara att jag lär mig något bra av dem, men jag har hört att de är bra. Och så får vi ju veta om det blir en liten lillplutt denhär veckan =) Jag hoppas!!!!

Nae, nu blir det att förflytta sig in i sovrumet för att se fotboll Inter - Millan. Väntar med spänning (not) men vad gör man inte för den man älskar <3

Nos vemos Tea

Trackback
RSS 2.0