Nytt år, nya händelser...


2012 är här. Vad fort tiden går.

Julen spenderades lite här och var. Först på förmiddagen var vi hos mina föräldrar. Vi stannade till efter kalle ankas jul var slut. Även fast far min säger varja år "i år ska vi inte ha ett så stort julbord" så blir det nästan allt + lite till. Så jag kan ju säga att man var ju inte hungrig juldagen precis.

Efter besöket hos mor och far åkte vi vidare ner till M:s syster. Där blev det knyttis julbord (igen) och jag var inte så speciellt hungrig. Där blev det lite rödbetssallad, inlagd gurka och två köttbullar som slank ner. Sen kom tomten och den som fick mest paket var lille Tim. En del av paketen han fick var större än vad han var men mycket fint fick han.

Julklappar jag fick: Wii spel, kokbok, vetekudde, ansiktskräm, smycken, presentkort, mm. Av bästaste Jenny fick jag boken: Välkommen hem till Maria Montazami <3 nu ska det läsas :)

Juldagen var en lugn dag, hungrig var jag inte. Syster och hennes sambo kom över för att äta vildsvinsmiddag med oss. Det blev jättegott och efter det blev det film och Wii.

Mellandagarna bjöd på gos mys, julgodis, mellandagsreor, dammsugar kolapps, inköp av ny micro och Köpings besök mm. Däremot har jag varit duktig och inte köpt något på mellandagsrean till mig själv utan de pengarna har gått till Otto fonden. Länktar så mycket <3 När vi vet lite mer så ska vi åka och köpa grejer till lilleman.

Nyår firades på älsklingens lantställe med vänner. Mycket trevligt. God mat, dricka, spel, raketer och skumpa.  Gott Nytt År!

Nu denhär veckan har det varit lungt. Det ända tråkiga med denhär veckanär att jag är ledig men inte älsklingen. Han är i storstaden och jobbar. Saknar dig! Men för min del är det skönt att vara lite ledig från allt. Jag och syster har varit duktiga och gott varje dag. Vi ska gå idag med så det är dags att göra sig klar för utgång i blåsten. Får se vilken runda vi tar idag.

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0