Kickstart...


Idag började dagen med en kickstart för min del. Dock så åkte min älskling iväg vid 04.30 och kommer inte hem förens på torsdag om jag har tur, saknar honom. Jo efter att han hade åkt så var det ju lite svårt att somna om efter som min andra hälft och min andra värmekälla åkt så då låg jag och småmyste fram till att alarmet ringde vid 05.40.

Kravlade mig ur sängen. Gjorde min vanliga morgonvarnor som ex, tvätta ansiktet och smörja in med ansiktskräm, sätta upp håret, klä på mig, äta frulle, och borsta tänderna. Sen bar det av till jobbet. På jobbet har det varit en lugn dag och det var skönt. Inga problem eller hinder idag.

Efter jobbet gick jag hem. Dammade av min gympaskor och packade träningsväskan. Nu ska det börja tränas. Jag och Jenny har köpt årskort på Medley. mycket roligare att träna med en kompis och inte vara helt själv. Gymet var jättebra och vi ska träna 4 dagar i veckan. Hoppas man ser resultat bara. Har även ändrat mina matvanor fårn idag så jag hoppas på att jag ska bli lite snyggare till sommaren kommer. Har inga höga krav eller mål, vill bara väga lika lite som jag gjorde när jag gick ut gymnasiet och det målet hoppas jag att jag ska klara.

Efter gymet gick jag hemoch fixade mat. Idag blev det pastasås på champinjoner och lite pasta med hyvlad morot, ruccula och spenat toppat med några körsbärstomater, mycket gott. Till maten blev det filmen Tarzan. Så nu sitter jag här efter filmens slut och skriver. Hoppas på att morgondagen blir lika bra som denna.

“If you can do something today, don't wait until tomorrow because tomorrow might never come”

Nos vemos Tea

P.s Jag hoppas på att det blir en bus Otto!

Trackback
RSS 2.0