I Cv världen...


Dags för nytt Cv tänkte Tea idag. Ja, Jag ska gå och uppdatera till det senaste. Men nej då, idag ville Word inte göra som jag ville och det resulterade till att jag hamnade på google för att söka efter en bar Cv mall.

Att skriva Cv tar på sin tid. Särskilt om man har ett så pass långt Cv som jag har. Trotts min unga ålder och bara 3 år sen jag tog studenten så har jag ett Cv på nästan 5 sidor (då är det skrivet i word och inte för hand) väldigt långt med andra ord. Då har jag också tagit bort de orelevanta arbetslivserfarenheterna för de jobben jag söker. Hjälp! Men det är bra att ha erfarenheten när man söker och tur det att jag har dem nu när jag söka ska =) 

Men nu ska jag ge upp skrivandet för idag. Jag får följa upp imorgon efter jobbet och hoppas på att bli klar då innan jag ska hem till mamma. Än så länge har jag inte kommit så långt men hoppas på att hinna klart imorgon. Har nämligen bokat tid vid mor och fars skrivare då jag inte har någon egen (vilket dock skulle vara behövligt vid sånna här tillfällen) men jag får ju träffa min mamma och katten. Det är ett STORT +

Nej, nu ska jag bege mig mot de fluffiga dunkudarna och förlägga mina tankar i en bok.

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0