Söndagsmys


Helgen har bestått av jobb mellan 7.30 -14.00 lördag och söndag. Och i fredags var det också lång dag. Förts jobb på dagen 8.00- 14.30 och sen vegetarisk buffe på kvällen 14.30 - 21.00. Ganska skönt faktiskt, känns inte som att helgen gått så fort när man jobbar halva dagen. Skulle kunna tänka mig det i mitt framtida jobb faktikt, jobba helg.  

I går kväll var vi på bio och såg Mission Impossible - Ghost Protocol. Den var bra, men med mer komedi än i de andra filmerna. Idag har vi bara myst framför tv med massor av film. Jag sov en timme när jag kom hem, var mycket trött. Otroligt härlig mysdag. Önskar alla dagar skulle vara lika mysig och härlig som denna. Än har inte M åkt till Stockholm för att jobba men jag saknar honom redan ändå. Önskar vi kunde ha det såhär varje kväll. Love U

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0