Avståndsbedömning


Nu har jag börjat på nytt med min träning. Styrke träning 4 ggr/veckan och power walk varje dag runt stan. Känner mig mycket duktig. Har legat lite lågt nu efter mina öroninfektioner och inflamationer, men nu är jag igång igen.

Veckan har annars varit lugn. Bara lite irriterad på kvinnan som parkerar sin gula bil bakom vår. Hon står så nära att man knappt kan gå imellan bilarna. Det är lite för nära tycker jag. Så idag fick hon den snälla men påpekande lappen på bilruten. Och jag tror hon kunde läsa. För när jag kom hem så hade hon dubblat avståndet bak så nu kan man baka bilen om man vill och gå mellan. Hon hade visst svårt med avståndsbedömningen skulle jag tro.

Överbjudna på middag hos syrran och hennes sambo på lördag. Det blir hemma gjorda revbensspjäll och melodifestivalen. Kommer bli mycket trevlig.

Nu blir det film och god frukt

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0