A person's a person no matter how small


Idag har varit en så fin och härlig vårdag (och är fortfarande det). Solen har varit frame och värmt och himlen har varit så härligt vårblå. Vaknade av att fåglarna satt och sjöng vårsånger utanför fönstret och jag kände redan då att dethär skulle bli en bra dag, det blev det också...

Först gick jag upp vid 06.30 och begav mig mot jobbet. Det är som sagt sportlov och det betyder att det är hur lungt som hälst. Så efter att jag varit där i två timmar så gick jag hem. Behöver inte ha betalt för att stå och glo i 6 timmar. Jag gick till gymet och var där i ca två timmar. Tränade i 75 min och det kändes så bra.

Efter det gick jag hem och sedan vidare ner till stan för att träffa bästa Jenny. Vi gick och solade och sen blev det lite party shopping på H&M. Vi hittade båda varsin snygg klänning och en fin ring. Sen gick vi i vårsolen och pratade. Åkte till Hageby, ICA Kvantum för att handla lite och sen åkte jag hem.

Nu har jag tvätten igång och har precis ätit lite mat. Funderar på vad jag ska göra nu, kanske blir det en film eller så blir det lite pyssel här hemma vi får se.

Nos vemos Tea

Trackback
RSS 2.0