Sista andetaget på år 2012...

Imorgon räknar vi ner. 2012 är nästan slut och vart har året tagit vägen? Det har gått så fort. Mycket har hänt. Men jag ska inte göra som alla andra och summera året som gått redan nu för än är det inte slut. Får se om det blir någon summering av 2012, 2013.

I dagarna som varit har det varit en del mellandagarea, dock har det inte hittats något roligt. I går fick vi (eller rättare sagt älskling) ryck och bestämde oss för att åka och bowla. Man kunde nästan tro att Frida kunde läsa våra tankar. Vi fixade iordning oss och sen åkte vi tre och bowla. M van förstås (svårt att slå strike efter strike) men Frida och jag kämpade tappert på. Efter det tog vi en kvälls burgare på Max och satt och pratade några timmar. Mycket kul. Saknar sådant då man inte gör såhär allt för ofta. Skärpning till 2013!!!

Jag ska inte ha några nyårslöften men ett löfte till mig och min kropp är att jag nu ska köra järnet. Nu när jag kan har jag inte anledning till några bortförklaringar. Skäms på sig, Tea!

Nu ligger jag här och ser på det bästa underhållnings programmet som gjorts, såklart är det Så ska det låta! Älskar det! Skrattar som aldrig för. Så bra!

Och om vi inte hörs innan det nya året träder in så önskar jag alla ett gott slut och en trevlig början på det nya året!

Nos vemos Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0