Mellan dagarna...

Det har hänt en del sen sist jag var här och skrev. Glöggfesten var lyckad och så skönt att veta att det är över med alla dessa julbord.

Julafton spenderades lite överallt. Alla ska hon as med men jag tycker det är lite med charmen under jul. Först var det frulle hemma hos M:s föräldrar vid 07.00 lite tidigt kan jag tycka men det är älsklingens tradition. Så jag står ut. Efter det åkte vi ner till mina föräldrar och åt julmat, såg Kalle och spelade julklapps spelet. Det var väl kul men jag känner personligen att nästa år skippar vi det. Blev lite rörigt. Och efter det åkte vi ner till M:s syster och sambo. Och där blev det lite mat, tomte besök, dessert och julklapps spelet.

Fick mycket bra julklappar så nu ska vi bara bestämma när vi ska till Ikea och köpa sängstommen. Får bli någon dag nu i veckan.

Här är det annars lugnt. Jag sitter och simmar och M har sin BFF över på lite käk och FIFA spel. De var och såg the hobbit förut idag och den rekommenderas att se. Själv gick jag en runda på stan med älsklingen innan bion och det blev några saker som kom med hem.

Som sagt våran jul har varit jättebra. Nu är det bara nyår kvar och sen tar vi nya friska tag.

Nos vemos Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0