Idag är ingen vanlig dag...

 
Nej, för idag är det julbordens sista dag, Hurra, Hurra, Hurra! Och så självklart så är det GLÖGGFEST! Yippi! Som vi har längtat efter denna dag. Det var som första dagen, nu är det bara 20 dagar kvar och X antal julbord innan det är slut för i år. Inte så konstigt att vi är glada att den här dagen är kommen. Nu återstår det bara att välja festblåsan till the evening party. Några ideer finns men måste kolla en extra gång så det blir bra.
 
Igår var en lugn dag. Första var jag på posten och hämtade ut den stora julklapps kartongen. Sen gjorde jag en typisk Tea galen grej. Men hade jag inte gjort det så hade det ju inte varit jag. Ska gå igenom kassarna idag igen och se vad jag kan hitta mer. Efter det åkta jag hem och fixade lite och sen blev det en lugn kväll på jobbet.
 
Nu sitter jag h´är och ska äta lite frulle. Och vet ni vad, nu har jag inte på TVÅ hela dagar flyttat runt på något i granen. Det är rekord. Brukar alltid hitta något som inte är bra. Perfectionist när det gäller julgranen.
 
 
Nos vemos Tea
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0