Fyra röda Rosor...

 
Igår var det en lugn kväll på jobbet. KOm där ifrån vid 20.00 och det är ett sällsynt fenomen. Älsklingen var som alla andra dagar så gullig och kom och hämtade mig. Vill ju inte precis gå hem om kvällar/nätter då det försvinner personer hur som helst. Det är sjukt igentligen att man inte kan få vara ifred nu för tiden. Varför ska det bråkas så mycket?
 
Hur som helst, när jag kom hem så stog det fyra STORA röda rosor på bordet. Min första fråga var om jag hade missat något med då säger älsklingen bara: " du har inte fått blommor på ett tag så jag tyckte du skulle ha dem." Är han inte för underbar min gubbe. Jag är världens lyckligaste!
 
 
Nos vemos Tea
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0