You can not escape from the world if you reveal your hideaway

 
Nu när sommaren börjar ta slut, det är då man börjar tänka på nytt, i alla fall jag. Många av mina vänner börjar prata om höstdepressionen och att det är den som är på väg ner mot landningsbanan. Jag känner tvärt om. Det är nu jag får ork och känslan för en nystart. Inte bara för att jag har Egypten resan att se fram emot utan också för att luften ändras och man får energi på nytt.
 
Idag för ett år sen flyttade jag ihop med min älskling. Det är svårt att tro att det har gått ett år redan. Kanske beror på att vi på sätt och vis inte bor ihop 24-7. Jag som jobbar mellan 5-7 dagar veckan och älskling som jobbar ute på trakt. Vi som ofta jobbar om varandra. När han jobbar så är jag ledig och tvärt om. Tur att jag i alla fall har ledigt nästan varanan helg (dock har det system inte fungerat så bra) så vi kan ses och hitta på något tillsammans. Det är ganska svårt att planera något, får alltid preliminärboka och det kan ju vara skönt att slippa ibland.
 
Nu i helgen så skulle jag vara ledig men som sagt det är oftast preliminärt. Så det får bli bio på fredag, dock har filmen inte bestämts än, troligen nya Batman. Och söndagen blir bara mysdag. Kankse blir att tända några ljus, mysa ner sig i soffan och se någon av de nya filmerna vi köpt. Hoppas, hoppas, hoppas på mysvänder så man med samvetet kan slappna av och bara njuta av varandra... Love U
 
Nos vemos Tea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0