Förkylningsdepp...

 
Det här med att ha en sambo som jobbar på trakt är inte alltid som man kan tänka sig. Det har massor med fördelar och jag tycker inte det är dåligt på något vis men en sån här dag när man känner sig lite nere, saknar och önskar att han skulle vrida om nyckeln i låset vid 16.30 och kliva in genom dörren och bara vara hemma och mysa med mig. Eller att man kan  ringa och säga till sin älskade att man skulle vilja ha lite uppmuntrande glass till filmen om han kunde vara så gullig att köpa det innan han kommer hem.
 
Men nej, när man har en sambo som jobbar på trakt kan man inte ringa och be om det. Då får man helt enkelt bita ihop och ta sig ut på egen hand hur dåligt man än mår för att köpa sin glass. Och om orken inte finns då sitter man här och skriver om sitt dilemma. 
 
Och det jag mest vill komma fram till är att såna här dagar saknar jag honom ännu mera än vanligt då jag saknar honom mycket. Love U
 
Nos vemos Tea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0