Every Rose Has Its Thorn...

 
Det har blivit mycket film den sista tiden. Det är ett intresse som jag och Micke delar med stor kärlek. Jag har blivit en större filmälskare sen jag träffade Micke. Vi köper kanske mellan 1-3 filmer i månaden (vissa månader blir det fler) och jag bara älskart! Film är livet!
 
I övrigt har jag äntligen klippt mig. Jag fick en tid hos bästa frisör Frida och hon är så jäkla bra! Jag är så nöjd. Kunde inte ha blivit bättre. Färgen är perfekt och klippningen är det stjärnstatus på! Jag är den nöjdaste av vi alla idag! <3
 
Varit på promis med Jenny idag också. Vi gick i nästan hela 2 timmar. Mycket bra. Det blir nog promis för min del imorgon också. Det är så skönt att jag har kommit på mig att göra det allt för sällan och det ska vi ändra på. Det som gör det är att det är så härligt att bara kunna ta på sig promenadskorna och plugga in bästa musiken i öronen och sen bara gå dit musiken för mig. Så härligt!
 
Fick mail från cdon att de har postat mina pocket idag också, längtar! De hade speciall erbjudande på fem pocket för 100:- och så klart var det inte så svårt för lilla mig att snabbt klicka hem 5 st. Nemas problemas fröken! Tänk att jag som verkligen hatade att läsa och att ens ha att göra med böker när jag va mindre är ägare till en överfull bokhylla.  Vad kan jag säga mer än att alla rosor har sina taggar...
 
Idag fick jag hem MIO katalogen och det fanns ju en del jag skulle vilja ha. Men det kostar ju en del också. Finns en mycket fin golvlampa som jag järna skulle vara stolt ägare till. Får se om det kanske blir någon egen julklapp till jul :) Vi har i alla fall kommit fram till att det blir att önska sig bidrag till nya sovrumsmöbler i julklapp. Vi får väl se vad tomtefar och tomtemor kan hitta på :)
 
Nae, nu tror jag att jag ska se en film till ;) Puss nattinatt
 
Nos vemos Tea
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0