The question is: where has it happened in real life?


Har krypit ner under ett täcke i soffan och ser på The Mentalist, så himmla bra! Så skönt att bara liggar här en går och trist eftermiddag/kväll som denna. Trots det tråkiga vädret så trotsade jag och syser min regnet och gick våran runda runt Nkpg. Det var faktiskt skönt när man gick med vinden. Det tråkiga var bara att jag fick en blåsa på varje stortå och till råga på allt på exakt samma ställe på vardera tå. Vi måste ha pinnat på riktigt bra :)

När jag sen kom in i värmen blev det avsnitt efter avsnitt av The Mentalist, en mat paus och sen tog jag tag i diskberget och nu blir det ännu ett avsnitt The Mentalist. Duscha har jag också hunnit med och pratat med min älskling i telefon. Så sammanfattar jag min dag.

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0