Det är svårt att planera något magiskt


Nu har jag satt mig tillrätta i soffan och ser på mysfilm. Såg P.s I love you och nu ser jag på The Valentines day. Idag har varit en lugn dag. Tog sovmorgon till 9.30 och då blev det frukost och dusch. Sen åkte jag till ford för att få en tid för att söka elfel. Något är vajsing i det tekniska sysetmet så att säga. Upptäkte det igår när Jenny och jag gjorde en roadtrip till Ullared. Efter det så åkte jag hem och byte om för att sen ta en tur på cykel. Idag blev det en runda på 1,6 mil. Efter det så blev det tvätt och städ i lägenheten. Balkongen fick sig en omgång den också. Så nu ligger jag här i soffan och ser filmer.

I Ullared köpte jag gardiner till kök och vardagsrum, mysfilt, balkong dekorationer, köksvåg, golvlampa, leggings, duk, hårspray, pasta tång, strumpor, kalsonger och t-shirt till älsklingen samt lite annat smått och gott. Det var himla roligt och det måste vi göra om någon gång.

Och så vill jag passa på att säga ett stort grattis till bästa Jenny och Henka som förlovade sig den 13/4.

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0