Changing worlds


Det har varit lite upp och ner på sista tiden. Inget har varit som jag velat. Men nu är min värld påväg att vända sig till rätta igen. Allt har varit som ett pussel och ingen bit har riktigt passat. Men nu känns det som att nästan alla bittar håller på att komma på plats. Tack och jag älskar er! familj, vänner och sambo! Utan er hade det inte blivit så bra, utan er har pusslet aldrig kunnat bli helt. <3

Idag var det dags att plocka fram cykeln för i år. Första turen gick till Haga Cykel för att lämnas in på servis. Det behövdes kan man säga. Domen blev att jag hade cyklat för mycket. Positivt, eller? Det blir att byta kedja, kassett, ringklocka, sadel och barends. Min röda racer kommer bli som ny igen. Men fasen så jobbigt det var att cykla när man inte cyklat på länge. Benen var som spagetti när jag klev av. Men sen när jag fått tillbaka min röda fräscha racer så blir det dagliga turer runt stan och i skogen här omkring.

Nu har jag precis avnjutit en spenatsallad med melon och fetaost. Snart blir det att ta ett bad och sen ska disken diskas och kanske ser jag ett avsnitt av The Mentalist. Men viktigast av allt (du kommer inte tro att du läser rätt älskling men ) ett måste är att se fotboll idag. Milan mot Barcelona. Så vi får väl se vad som hinns med. Jag säger bara en sak, fotbollen är ett måste!

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0